úterý 1. května 2012

...kde horké slunce do nápojů nepíchá...

Poznáte tú pieseň od Buty, však?! Tak také miesto bolo v posledných dňoch skutočne ťažké nájsť.
Aby sme sa aspoň trochu schladili, nachystala som nám na večer osviežujúci dezert podľa Nigelly Lawson.
Bol chutný a skutočne osviežujúci, ale slnko mi do neho pichalo ešte aj pri fotení...


A mimochodom, dózičky už sú vyčistené a krásne "ožili"!


Na prípravu som použila mrazené maliny zo supermarketu (myslím, že to bolo Novaco), kvalitný grécky jogurt (kupujem v Interspar) a müsli sušienky od Bebe. Maliny rozmixovať na kašu a pridať asi dve polievkové lyžice cukru. Potom vrstviť do pohára v poradí: maliny, jogurt, sušienková drť... Dobrú osviežujúcu chuť!

5 komentářů:

  1. Barborko, nádherné pohárky!!! Uložila jsem si to a určitě se budu snažit brzo pokoupit ingredience :-) Úplně se mi nahromadily sliny :-) Hezký večer! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Babu mňam! To musím vyskúšať čo najskôr, maliny sa v mrazáku nejaké nájdu :-)
    A dózy sú úchvatné. Ako si ich nakoniec vyčistila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, som asi barbar, ale vo vode so saponátom som ich drhla takou drátenkou od Amway :)
      A určite tú dobrotu skúste, je veľmi rýchla a jednoduchá na prípravu, ale taaaak chutná... ;)

      Vymazat
  3. A teď tu sedím a slintám jako bernardýn... Alespoň jsem připsala na nákupní seznam maliny a sušenky :o)... ať se mám na co těšit.
    Díky za recept, Baroušku.♥

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...