pondělí 21. května 2012

Čisto ženská záležitosť?

No pokiaľ ide o mňa, tak určite nie! Za volant sa bojím sadnúť a neviem, či tento strach niekedy prekonám, takže auto mi skoro nič nehovorí. Ale na tejto látke sa mi páčia autíčka náramne.
Mašľa sa dá odopnúť, takže by tašku mohol nosiť aj odvážny muž (alebo radšej... priznajme si, "inak orientovaný" muž), takého odvážneho som ale vo svojom okolí nenašla :)
Ušitá podľa kurzu Bellet...



5 komentářů:

  1. Barborko, moc se ti povedla. Jak autíčková látka, tak doplňkové puntíkaté látky jsou moooc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Barborka, takška je skvostná aj mne sa náramne páči tá látočka s autíčkami, a s autom, hm vodičák mám 16 rokov, ale vobec nejazdím ..tiež mám viac strach ako odvahu, ale kým som deti nemala bol zo mňa šofér ako sa patrí ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Já se taky bojím, ale jezdím...trošku...do školky, do APLY, po doktorech.

    OdpovědětVymazat
  4. Barusko, mas ju nununu, a predstav si, ja znam nekolik "inak orientovanych muzu" (teda, tuze velka skoda, sou k sezrani)a myslim, ze by se libila jim i tem hetero o:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, ta je fantastická!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...