středa 9. května 2012

"Cestující" skoro po roku

Aj keď som si hovorila, že túto tašku už znovu šiť nebudem, stačila dostatočne dlhá doba, aby som zabudla, ako ma, predovšetkým šitie uch, potrápilo a ja som nedokázala povedať nie, keď ma pani Monika oslovila, že by presne túto rada. Je to vlastne už piata v poradí a tretia takmer identická ako predošlé.
Tentokrát som ju vylepšila tým, že na dno som nažehlila decovil, pevnú výztuhu, vďaka ktorej by sa dno nemalo prehýbať ani po vypraní.
Pani Monika by si k nej priala ešte klobúčik, aby bola v lete krásne zladená, tak na ten sa vrhnem zakrátko a dúfam, že ma potom nová majiteľka poteší fotkou v celom komplete ;)


 







2 komentáře:

  1. Barborko, už pár dní řeším ten samý pocit - že bych si ji teď po roce znovu ušila moc ráda. Tu první nosím pořád a moc moc ráda - je fakt strašně příjemná a praktická. Tak si říkám, jestli ji "dám" do neděle pro mamku....
    A vlastně tehdy před rokem jsem se rozhodla. že si ji ušiju, když jsem viděla tu tvoji :o).
    Jsi prostě moje motivace. Myslím, že je rozhodnuto. Jdu najít rozměry.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...