čtvrtek 17. května 2012

A bola aj tá skutočná!


Večer mi to nedalo a tak keď som uložila malého, pustila som sa do torty. Rozhodla som sa pre mrkvovú a našla som aj marcipánovú hmotu vo svojich zásobách. Bola ale bezfarebná. Lenže, ako hovorieva moja mamka "Dobrá gazdinka aj z ho..a bič upletie" :) Spomenula som si, že muž pred dááávnym časom kupoval potravinovú farbu, aby ňou zafarbil krmivo pre ryby. Konzistenciu to malo stále dobrú, tak som zmiešala červenú so žltou a bola hmota na mrkvu, ešte kúsok na zeleno a vrátiť sa do detských "plastelínových" čias...


                               Všetko najlepšie!

9 komentářů:

  1. Barborko, ta je naprosto famózní....vypadá fakt skvěle...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi kouzelnice!!!! Až budu mít kulatiny, objednám si u tebe dort :-) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko ten krásnej, moc se ti povedl!

    OdpovědětVymazat
  4. :o)) To by mě položilo! Ta je tak FAJNÁ!!! :o))))
    A že gratuluju! :o) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Barborka máš u mňa milé ocenenie ...

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za chválu aj za gratulácie, tortu sme včera definitívne dorazili, bola výborná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší :-) a dort je bezva!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...