středa 2. května 2012

Beaty pohromade

Konečne aj s aktovkovým zapínaním... pripravené putovať k svojim novým majiteľkám. Hoci mám chuť nechať si ich všetky tri :)





 








18 komentářů:

  1. Jej ty vypadají skvěle! Ani se ti nedivím, že máš nutkání si je nechat:) Mě už doma zůstala taky jen jedna a furt okolo ní chodím a utěšuju jí, že jestli jí nikdo nebude chtít tak si jí ráda nechám já:) Měj se krásně a užijte si téměř letní večer. Pa Majda

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, jsou úžasný....chápu, taky bych nevěděla, kterou poslat pryč a kterou si nechat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojte dievčatá, ďakujem veľmi pekne! Tentokrát ich posielam do sveta všetky tri, ale hreje ma pri srdci, že už mám u Bellet objednané tie isté látky, ale v modrej, takže bude v krátkej budúcnosti ešte modrá séria, z ktorej si jednu asi nechám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto dokonalé všechny tři !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne, krasne !!! :):)
    Pozdrav z Polska
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. krásne sú :) ja by som si ich nechala všetky :)))

    OdpovědětVymazat
  7. tak nad těmahle bych stála jak oslík co si nemůže vybrat ze které studny se napije. Vůbec nevím, která se mi líbí víc. jsou úžasné

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny jsou krásné... taky bych nevěděla, kterou si vybrat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ...a tak si tady slintám do klávesnice....Brala bych všechny, ale ta třetí!...Ta třetí!...Ta JE!

    OdpovědětVymazat
  10. Máš zlaté ruce, "holky" jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  11. To je vážně nádhera!! Strašně se mi líbí to "retro" aktovkové zapínání.
    Edita

    OdpovědětVymazat
  12. Barborko, jsou překrásné všechny ....

    OdpovědětVymazat
  13. Keby ste len vedeli, ako veľmi sa teším, že sa vám páčia. Pochvala je tou najkrajšou odmenou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Barboko, nechala jsem ti u mě na blogu ocenění tvého krásného blogu. Vždy k tobě ráda nakukuji a kochám se tvými krásnými výtvory, co výtvor, to dokonalost. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  15. Barborko, také bych nevěděla, kterou vybrat, protože jsou fantastické všechny!!! A mordou kolekci mám také objednanou, moooc se těším ;-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...