čtvrtek 19. dubna 2012

Vankúšopsi

Konečne sú dvaja! Šitie nebolo jednoduché, hoci som si na začiatku myslela, že to zvládnem ľavou zadnou. Kto chce zistiť, prečo, nech si ho skúsi ušiť! Adrenalín zaručený :)




13 komentářů:

  1. Jsou nádherní, taky se na jednoho chystám....časem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ti jsou kráásní:-)))Moc se povedli.

    OdpovědětVymazat
  3. Barborka, ty tu hádžeš samé skvosty. Pár dní som mimo PC a tu pribudlo toľko nádhery! Príky su prekrásne. A tie quilty predtým sú oba úžasné. Ten detský má okrem toho tak nádherné fotky, ako z nejakej knižky. A to odrážadlo planujeme našej malej Babu k druhym narodkam tiež (mimochodom tiež v juni :-)- posielam link celej rodinke nech sa naň všetci dokopy zložia, pretože do bytu sa nam už nezmesti ani najmenšia hračka, takto vyriešim dve muchy jednou ranou. Ďakujem za skvelý tip aj za pokochanie sa. Ale tie deky tu prídem okukovať ešte často :-)Už by som sa mala konečne aj ja do nejakej pustiť.Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  4. Barborka, psíkovia sú krásni! Tiež som si myslela, že je to super jednoduché, ale kamarátka, ktorá začala, ma vyviedla z omylu.. tak sa ešte len odhodlávam. Keby som začala a nevedela dokončiť, určite sa ozvem :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, tak co jsi se zmínila o adrenalinu a poté, co to Katka potvrdila... tak to asi vzdávám :-( A škoda, páč jsou opravdu parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to som ťa nechcela odradiť! Tá moja kamarátka začala šiť tiež len nedávno. Ak si už čo-to ušila, podľa mňa to zvládneš. Možno na prvých dvoch budú chybičky krásy, ale ďalšie už budú super :o)

      Vymazat
  6. Ale ono to asi nie je také strašné, keď šijete jedného, to len dvojmo je toho moc... jednak nastrihať 2x27 štvorčekov veľkosti 6x6 cm. Zošiť ich dokopy nie je problém, horšie je našiť ten bok, tam hrozí, že to nesadne na oboch stranách rovnako a celý pes sa tým deformuje. Ani tí moji v tomto smere nie sú dokonalí, ale neprišla som na to, ako to "ovládnuť". Látky sa pod strojom rozne naťahuje a tak to jednoducho nie je možné, aby to sadlo na milimeter :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborko, kdyby mne ty strany sedly tak jako tobě... budu si hvízdat! :-) Opravdu se mi ti pejsci líbí, a "bohužel" i Rozárce :-) Šmírovala mi přes rameno, když jsem na ně koukala... už mám objednávku :-) Uvidím. Zkusím nasbírat odvahu a třeba jednou... :-)

      Vymazat
  7. To jsou fešáci... koníci se ti moc povedli...

    OdpovědětVymazat
  8. jsou super a já bych to ani nezkoušela. adrenalin stoupá, jen je vidím :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...