středa 25. dubna 2012

Prešívaná ko(co)čka

Po čase zase jedna prešívaná! Myslím, že sa vydarila, láka ma, aby som si ju nechala, ale to by sme museli na moje tašky kúpiť aj byt od susedov, fňuk...







10 komentářů:

  1. Barborko, je nádherná, taky by se mi moc líbila. Já ji ještě nešila,ale je v plánu...ráda k tobě nakouknu

    OdpovědětVymazat
  2. ¡Bellísimo! Te felicito.
    Feliz semana.

    OdpovědětVymazat
  3. Podařila, podařila, je krásná!! Já o půl druhé v noci dopytlíkovala tu svou a už jsem zase ztracená v kabelkách :-))))). Mám pokušení, že bych brala tu tvoji, nechala si svoji, prostě nemoc, nemoc :-))))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaach! Vydařila se a moc! Jsi machr na kabelky! Ten vzor se mi líbí, i látky jsou krásné. Kdo je ten šťastlivec? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem pekne. Zatiaľ nikto, jedna pani, čo si odo mňa kúpila kabelu na Fler sa pýtala na veľkosť a vraj by ju okamžite brala, ale je na ňu veľká. Tak čakám, komu padne do oka ;)

      Vymazat
  5. Mě už do oka padla :-(, ale jako správná mamina dvou dětí upřednostňuji tašky s velkým uchem a nejlépe tak ještě boční kapsou na pití... Na tak krásné kabelky si ještě budu muset počkat :-(
    A najdu tě na Fleru, můžeš mi prásknout nick? :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...