středa 11. dubna 2012

Prebaltaška

Pre milú kamarátku Zdeňku, ktorá čaká druhé bábätko a ja sa teším, že mi doverovala a požiadala ma o ušitie novej tašky na kočiar. Kočiar je čierny, takže taška musí byť farebná a "živá"!

Použité látky: Echino a na vnútorné časti Patricia Bravo
Základný strih je "Olie - design by Bellet" doplnený o množstvo praktických kapies...















  Ďalšiu inšpiráciu som čerpala tu a tu ;)

8 komentářů:

  1. Barborko,super kombinace láteček...kabela se Ti moc vydařila..určitě jsi důvěru nezklamala

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, je vidět, že sama jsi maminkou: kapes je opravdu hodně!! Tohle opravdu miluji: prostor, praktičnost... moooc se Ti povedla! Je krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Beruško, krása!!! Nádherné látky (mám z nich deku, heč :-))))) ) a super provedení!!!!!! Jsi skvělá ;-).
    Papapap P.

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem veľmi pekne, už je u svojej novej majiteľky a tá je, podľa jej slov, tiež nadšená ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Wau Babu, tá je dokonalá! Super látky a úžasné prevedenie. To ani nevyzerá že je to hand made. Perfektne sa ti podarila.

    OdpovědětVymazat
  6. Baru, až je mi líto, že to čtvrté Kroče už není v plánu... ale kdyby náhodou - tak si ji objednám u tebe!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...