pátek 20. dubna 2012

Malá "countrygirl" Beata

A zase po čase kabeluška... malá, milá. Ešte jej chýba mosadzné aktovkové zapínanie, ktoré snáď čoskoro doputuje a potom ju asi pustím do sveta.

Design by Bellet pre časopis Marina Quilt.
Kožené ucho od Jany - Látky pro vás.
Materiál: Moda - French General, kolekcia Lumiere de Noel - Wovens





9 komentářů:

  1. Barborko, tak tahle kabelka je parádní. Krásné letní barvičky.
    Moc se ti povedla.
    hezký víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná z krásných látek!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach....Barunko, ta je tak krásná!! Přesně tenhle tvar kabelky jsem si kdysi koupila - už je to něco přes 30 let (!-šílené...) a pořád ji mám schovanou a občas ji vezmu vyvenčit. Je kožená - taková ta světlá syrová hlazená kůže. Prostě "trvalka" :o) Mám ji moc ráda a nevím, jestli mě s ní i nepochovají :o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem krásne! Ja sa z nej tak teším, je skutočne vydarená, až mi bude ľúto ju predať :)
    Lenka, z kože to musí byť úplná fantázia, presne si viem predstaviť, o akú tašku ide a to teda je iste elegantný "držák" ;)

    OdpovědětVymazat
  5. už jsem chválila jinde, ale nedá mi to musím ještě jednou, protože tahle kráska si to zaslouží ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu na ni oči nechat, je parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Prostě nádherná! Pěkný večer a krásnou neděli přeji! Pa, J.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...