pondělí 16. dubna 2012

Cross quilt pre Vašíka - 3. časť

Je hotovo! Takže vyprať a nachystať na deň D - Vašíčkove 2. narodeniny! Mám z nej radosť, je veselá a taká správne chlapčenská...




       
                                             Materiál: Sarah Jane for Michael Miller - Children at Play

11 komentářů:

  1. Barborko, to je úžasné čmanění... Deka je naprosto božííí:o))). Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, ta deka je fakt nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ježííííš, to letadlo je luxusní!!!!!!!!!!!!!!! Až mi přebilo tu krásnou deku!

    OdpovědětVymazat
  4. A je perfektne ušitá! Fakt krása :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, deka se ti opravdu povedla! Tu jsi prošívala sama? Vypadá to opravdu krásně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, áno, rovno a malý rozmer zvládam ešte sama :)
      Ďakujem veľmi pekne!

      Vymazat
    2. To fakt smekám! Máš to opravdu super! :-)

      Vymazat
  6. Nádhera, nádherná! Když sem tyhle látky viděla u Ivanky tak mě nijak zvlášt nezaujaly, ale tohle je fakt bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. Všetkým vám veľmi pekne ďakujem! Práve som ju vyprala, trochu som sa bála, ako sa zachová ten fleece na spodku, ale je to ok ;) Myslím, že látky si krásne sadli a nebude to nikde ťahať, mám z nej naozaj radosť!

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc krásná.....A to odrážedlo je dost dobré! Já už nemám přehled, co takoví malošci můžou potřebovat, a někdy jen tak žasnu, co se pro ně dá vymyslet :o))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...