sobota 14. dubna 2012

Cabbages&Roses quilt v plnej kráse

Ak sledujete moj blog, tak ste iste zachytili priebeh šitia tohoto úžasného quiltu. Hotové vrstvy som poslala na prešitie Monike, ktorá mi ju rozprávkovo prešila. Ja som už len našila lem ako čerešničku na tejto úžasnej "torte".
Ešte som ju neprala a tak na niektorých fotkách vidno, ako bola deka v balíčku prehnutá. Monika vraví, že po vypraní chytí deka ešte väčšmi taký ten "antiq" či "vintage" vzhľad. Látky som kvoli tomu, aby som tento efekt dosiahla, ani nepredpierala, len počas práce niekoľkokrát naparovala žehličkou. Vo vnútri je kvalitná výztuha tzv. heirloom , ktorá je tenká a Monike sa krásne prešívala. Vďaka nej nie je deka ťažká (napriek veľkosti 220x220 cm) a prešitie lepšie vynikne.
V krabici už mám zbalenú aj "opilcovu cestičku", ktorá čoskoro poputuje k Monike, aby ju ona zase povýšila na "umelecké dielo", takže sa máte, či vlastne máme, na čo tešiť  ;)














15 komentářů:

  1. Quilt je krásny! Ale najviac obdivujem quiltovanie :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Katka! To bez debaty, je to to, čo robí quilt quiltom a je to zároveň asi najdrahšia vec na deke, tak musí byť aj najkrajšia :)
      Monika má zlaté ruky!!!

      Vymazat
  2. Brunko, umíš Ty i Monča! Je to prostě nádhera!...

    OdpovědětVymazat
  3. Barborka, no tak to je fakt nádherná práca oboch vás šikuliek, ... trocha Ti aj závidím ... mať takú krásu v spálni asi ani z postele nevyliezam ... či ako :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabika, ďakujem a ja to mám zase naopak, bojím sa na ňu, či pod ňu ľahnúť :)))

      Vymazat
  4. tak to je az snive neskutecne krasnééé

    holky sikulky, i na posteli vynika

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná deka!!! Moc se povedla. A ta zadní strana... nápadité!! Krásné! J.

    OdpovědětVymazat
  6. Baru, to je skvost. Za předu, ze zadu, z dálky, v detailu.... Prostě je nádherná.
    Klidně bych na chvilku vyšoupla Aleše p přišla s s tebou pod ni zachumlat :oD

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za nakuknutie a mám radosť, že sa páči aj vám!

    OdpovědětVymazat
  8. A víš co, mě se ty látky až tak nelíbily, když jsi ji měla rozešitou, ale ten výsledek je famózní a krásně nafoceno.

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska mi došlo první číslo Love Bellet Fabrics a na poslední stránce je Chateau Rouge Quilt. Hned mne napadlo, že je to pěkná deka ale na tuhle Tvojí prostě nemá. Musela jsem se opět vrátit na Tvůj blog, vyhledat jí a pokochat se. Sladkou růžovou vůbec nemusím, ale tahle deka je naprosto úžasná.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...