pondělí 12. března 2012

Zošitý top "opilcovej cesty" (drunkard's path quilt)

Hurá, mám hotovo! Nastrihala som omylom viac kúskov, ale neviem, kedy ešte budem mať chuť na ich zošitie na prípadné vankúše k deke. Snáď za čas zase zabudnem, ako toto šitie "bolelo" ;)





17 komentářů:

  1. No idem si dat obedovu prestavku, varim si caj a kuknem a co tu nevidim.... pani ved je to paradne ...som zvedava na vzsledok Barborka, ja uz finisujem na mojej druhej domcekovej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabika, to Ťa obdivujem. Ja skoro určite viem, že už v živote nebudem šiť druhú domčekovú a asi ani túto "opilcovu" deku :) A od Teba to bude zase nádhera nádherná, budem striehnuť, kedy sa s ňou pochváliš! Dobrú chuť k obedu ;)

      Vymazat
    2. No ja som uz obanovala ale dokoncim a tiez uz nikdy ... hehe ...

      Dakujem, obed vo mne kavu do ruky a bezim, lebo studenti pred poslucharnou aj dieru vystoja, kym sa dotrepem .... pa

      Vymazat
  2. Barborko, bude úžasná. přesně tak, skvělá obědová pauza. dítě spí, nohy nahoru. Tak to má být:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem psala na galerii, ale musím i tady. Ta kombinace látek, barevnost a preciznost šití, to je prostě dokonalé dílo Baruš!!

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekne ďakujem, ani som si nemyslela, že bude mať taký úspech. Na fotkách akosi nevyznieva tak ako v skutočnosti. Tá svetlo béžová tu vyzerá ako biela a naopak ostatné farby tu vyznievajú akosi ostrejšie. Ale hlavne, že sa páči i vám ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Si sikulka, je to krasne a navyse ti to slo velmi rychlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná, Barborko! Opravdu se těším, až bude hotová, to bude skvost!

    OdpovědětVymazat
  7. No to je paráda!
    Kdysi by mi ani na mysl nepřišlo, jak krásně se dá zkombinovat několik různých vzorů a dokonce v různých barvách...No a pak to jednou přišlo a od té doby už vím, že dá. Ale i tak to ten "někdo" musí umět a mít cit. Baruš - Ty ho máš..
    A zase půjde k Mopsince?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka, ďakujem za krásne slová! Asi pojde, sama sa bojím, že by som ju pokazila aj keby som prešívala trebárs len rovno. Monika z toho urobí klenot :)

      Vymazat
  8. Nádhera ... bude to krasavice!!

    OdpovědětVymazat
  9. Barborko je překrásná už ted:)

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, úžasná. Taky bych se bála!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,dnes jsem objevila tvůj blog a moc se mi tady líbí!
    Přidávám se k pravidelným čtenářům.
    Ráda bych tě pozvala ke mně na návštěvu a přeji krásný den!
    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Super, ty jsi kecka, vubec bneni videt, ze by neco bolelo o.-)))))))

    OdpovědětVymazat
  13. Je krásný, ta deka bude tedy zase kus!!!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...