pátek 16. března 2012

A zase tie špuľky...

Dnes mi prišli z aukra zakúpené krásne staré špuľky nití. Tip na ich nákup nedávno uverejnila na svojom blogu Eva (u ktorej som tieto špuľky vždy ticho obdivovala) a ja som našťastie bola v správny čas na správnom mieste... teda pri počítači.
Tu je moja dnešná radosť...




9 komentářů:

  1. Tak já si taky stoupám do fronty závistivců:-)) Barnorko nechceš mi je příště taky vyaukrovat ..já než jsem se rozhoupala .bylo po akci .-((((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, veď som na ne dávala odkaz pod mojím blogom o vyšívacích kruhoch na Marine. Vtedy ich tam bolo ešte dosť a dali sa rovno kúpiť, netrebalo čakať na koniec aukcie a bojovať o ne. Tak čo sa húpeš, keď máš aukrovať :-x

      Vymazat
  2. no jo vidíš to jsem celá já .-)))))))))))))))))))))prošvihnu co můžu:-????????

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...