středa 28. března 2012

Wu le wu muffin?

Včera som malému otvorila biely smotanový jogurt a on ho nechcel zjesť, ja som na neho ale tiež nemala chuť a tak som rýchlo upiekla jogurtové muffiny. Využila som aj prezretý banán a zvyšky dobrej bonboniéry. Do dnešného rána ostali z 12 ks len 2 ks a aj tie zjedol muž ku  káve :)




Recept:
  • 150 g bílý jogurt
  • 100 ml oleje
  • 150 g třtinového cukru
  • 150 g hladké mouky
  • 2 vejce
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 100 g nasekané oblíbené čokolády



9 komentářů:

  1. Tomu hovorím pohotová gazdinka :-) Pekne si to všetko zrecyklovala, mňam. Vyzerá to jednoducho a jogurt sa vždy nejaký povaľuje v chladničke, takže vďaka za skvelý typ na maškrtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, nemáš za čo, určite vyskúšaj, je to mňamka ;)

      Vymazat
  2. Pane jo, to vypadá dobře, ale když já bych si radši dala nějaký "mäsový muffin" nebo sýrový, na takový, Barborko, recept nemáš?:-)) Ale vidím, že u Vás to sladké frčí:-) A máš krásné formičky na muffinky, to je z Tchiba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terka, áno, sú z Tchiba a sú super! Práve som ich skúšala prvýkrát a som veľmi spokojná :) Mäsové muffiny zase nemusí moj muž, minule som robila podľa nejakého receptu z netu a nebol úplne nadšený :-/

      Vymazat
  3. Barbory, až teraz som si všimla tie formičky. Ja som presne rovnaké dostala pred týždňom k narodkám. Cesto si dávala rovno tam, alebo ich máš vystlané ešte papierovými košíčkami? Treba ich pred použitím aj nejako naolejovať alebo niečo podobné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, vobec nič netreba, rovno to tam nalej :) Ja som teda tie košíčky pre istotu vložila do dierok v plechovej forme, ale asi to bolo aj zbytočné, lebo tvar držia bez problémov.

      Vymazat
    2. Oni fakt existujou masové muffiny? To měl být vtip:-) Že já radši takový řízek, než buchtu, ale chlapa mám doma taky na sladké...:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...