čtvrtek 15. března 2012

Kabelka pre Mirku

Malá veľká dáma by Bellet pre malú veľkú dámu.

Moja kamarádka a susedka Mirka, mimochodom ďalšia Slovenka v Prahe, ma požiadala o ušitie kabelky. Mirka je malá, ale temperamentná a pekná žienka. Chcela niečo, čo by sa hodilo k tmavému i svetlému, elegantnému i športovému.
Dlho sme prechádzali rozne typy kabeliek, ktoré som sa s Bellet naučila šiť i tie, na ktoré som ešte nenašla čas či odvahu. Ale voľba nakoniec padla na "malú veľkú dámu"... aké príznačné!
Mirka si vybrala hlavnú látku, ja doplnkové. Nie je ešte celkom hotovo. Pás mi tam zatiaľ drží provizórne na špendlíku, lebo Mirka mi má ešte priniesť nejaké karabiny zo svojej starej kabelky, tak možno použijem nakoniec tie. Ale keď už som ju takto naaranžovala a k finále už je len krok, tak vám ju ukážem už teraz. Ja by som to do budúceho týždňa nevydržala :)





5 komentářů:

  1. Kabelka je nádherná! Dobre, že si ju už ukázala :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní, ta látka jí moc sedla....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná kabelka! Kamarádka Mirka bude nepřehlédnutelná! Moc se ti povedla, Barborko!

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavá, určitě bude přitahovat pohledy :)))

    OdpovědětVymazat
  5. No nádhera,je dokonalá!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...