pátek 30. března 2012

Cross quilt pre Vašíka - 1. časť

Hurá, štvorčeky sa mi podarilo rozložiť a takto to asi aj zošijem, myslím, že som spokojná. Snáď mi ostanú kúsky aj na nejaké pekné vankúše!

Materiál:
MICHAEL MILLER, Sarah Jane, kolekce CHILDREN AT PLAY

Na aukre sa mi podarilo "vyaukrovať" model kovového lietadla, ktorý krásne k deke bude ladiť...

                                                 
                                                                       Mám v pláne zavesiť ho na stenu a to takto...


6 komentářů:

  1. Tieto látky sa mi veľmi páčili už vtedy, keď z nich Bell šila vankúš. Tiež ich mám doma pre malého na deku :-) Keď sa pozerám na Tvoju, mala by som začať. Je to krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liluš, rada Ťa tu vidím :) Mňa tie látky najprv neupútali a učarovali mi až "na druhý pohľad", ale som z nich nadšená. V skutočnosti sú ešte krajšie, však?!

      Vymazat
  2. bude krásná...a ještě dohromady s tím letadlem..fakt super...

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko, deka se rýsuje moc krásně, i ty látky jsi vybrala parádní! A letadlem jsi zase kápla do noty manželovi :-) Modelaří a tak máme v obýváku hned dva kousky: jeden jeho, jeden od Rozárky. Ano ano, není jenom na pidi zvířátka. A už se staví modýlek pro Adámka :-)
    Papa a krásný víkend! J.

    OdpovědětVymazat
  4. No ta bude parádna.... ja mam už len lem na domčekovej ale ja chytrá som si preťala prstom ihlu tak nemôžem teraz ani ihlu medzi prsty chytiť ... jáj hádam tiež konečne poteším drobčeka, aj keď on sa po nej váľa už niekoľko mesiacov v rozpracovanom stave ... musim stale vyberať špendlíky :-))) ... no ale pri Tvojej rýchlosti ušiješ ešte dve kým ja jeden lem našijem :-)))

    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko deka bude boží a z letadla mám osypky...u nás doma jsem čtrnáct dní překračovala obří poličko letadlo http://www.majdalena-amalinda.blogspot.com/2012/03/leeetadlo.html
    Né dělám si srandu, bude to bezva:)
    Pa Majda

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...