pátek 10. února 2012

Šáločka

Dnes som zošila stredový panel romantickej deky, ktorú som vám nastrihanú predstavila už minule. A krásna šáločka je moj úlovok z Fler.cz, je bohužiaľ bez tanierika, ale nádherná...





12 komentářů:

  1. Chvíli mi trvalo, když jsem koukala, kde na mě koukne šálečka, myšleno malá šála, ale pak mi došlo, že je to ten krásný šálek tak nádherně ladící s nádhernou dekou ;-) skvělý úlovek!

    OdpovědětVymazat
  2. No vlastne áno, vidíš, to mi vobec nenapadlo, že by mohol nastať takýto zmätok :)
    tá šálka po slovensky = ten šálek po česky, ten šálik po slovensky = ta šálka po česky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní úlovek..a deka bude úžasná. Předtím mě tahle Moda nijak moc nezaujala, ale jak se tak na ni tady koukám..jo, je krásná...

    OdpovědětVymazat
  4. Barunko, to je zase tolik krásy. Deka bude úžasná, těším se na výsledek. Šálek tiše závidím, na něco takového jsem na Fler nenaryzila. S velkou omluvou posílám balíček, až dnes. Malinko mě paralizovaly bacily.
    Pěkný víkend přeji M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jj, je krásna a hlavne kým sa do nej strihne :) Asi by tým vzorom pristali viac veľké projekty, kde by vynikli na ploche, alebo len prešiť jednu látku vcelku na deku. Keď sa to rozstrihá, už to nie je ono, ale krásne sú i tak.
    Maruška, netráp sa tým, kľudne si mohla až budúci týždeň. Hviezdiť s ňou budem aj tak najskor v lete ;) Uzdrav sa a pekný víkend i Tebe!

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko, ten šáleček, to by bylo něco pro moji maminku:-)
    A na deku se moc těším na konečné finále:-)
    A krásně k sobě ladí, šálek a deka, moc pěkné...

    OdpovědětVymazat
  7. Mám velkou slabost pro podobné hrníčky a tenhle je překrásný! A s dekou tvoří dokonalý pár ;-). Tleskám!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Hrneček je krásně romantický. Deka bude úžasná, absolutně nechápu, že ty trojúhelníčky perfektně pasují k sobě, mě to nikdy takhle hezky neudělají :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja sa už teším na výsledok ... myslím deku !

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, ty nezahálíš! Deka se rýsuje krásně!!! Těším se na pokračování!

    OdpovědětVymazat
  11. Ta deka bude nádherná.....A hrníček bez talířku? Nevadí...Nějaký mu adoptuješ..

    OdpovědětVymazat
  12. Barborka ta deka já NÁDHERNÁ!Michela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...