pondělí 13. února 2012

Nočný stolík - časť 1.

Včera sme si z Moravy priviezli tohoto krásavca, ktorého som kúpila cez internet a milá Alenka mi ho u pána vyzdvihla a na čas uskladnila. Týmto jej ešte raz ďakujem za to i za včerajšie milé prijatie!
Miesto bude mať vedľa Vašíčkovej postele (Hemnes), ale to ho ešte čaká renovácia mojimi vlastnými rukami a tak kto vie, ako nakoniec dopadne. Či bude farebný, alebo ostane len vybrúsený a nalakovaný...? Kovanie je nádherné, ale tiež neviem, či vhodné do chlapčenskej izby. Uvidíme, je to zatiaľ vo hviezdach ;)

 

12 komentářů:

  1. Parádní úlovek, to se bude předělávat jedna radost. A byli jste na Moravě? Jů, tak příště i k nám ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ladi, vďaka! Áno boli, ale dorazili sme v piatok o pol jedenástej večer a vyrážali nazad do Prahy v nedeľu o tretej :) Aleš je teraz v skúšobke, tak nemá dovolenku, čiže sú to len také rýchlovky, ale budúci mesiac už snáď aj na dlhšie, tak sa ohlásime ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiše závidím. Noční stolky sháním dlouho a ještě mi žádné nepadly do oka. Těším se na výsledek. Pěkný den M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Barborko ..krásný úlovek a jsem moc zvědavá jak dopadne renovace ,taky jsem jeden koupila ,protože jsem něco nutně !!!!potřebovala na další syslení..mám ho zrenovovaný jen na půl a nemohu se rozhodnout jestli mám ho zachovat v přírodní barvě )takže skoro původní)nebo mu dát barevný kabátek..já jsem nevybrušovala ,ale použila jsem chlorid sodný a krásně vystoupla kresba (let) dřeva ,takže je mi úplně líto na něj něco plácat,přemýšlím ,že ho jen namořím ..tak počkám co vymyslíš:-))
    jestli budeš chtít použít ten NA cl, tak mi písni něco Ti poradím ..pa

    OdpovědětVymazat
  5. A kdyby se nehodil Vašíčkovi - klidně by se hodil mně :o)
    Krásný úlovek, a moc se těším na pokračování reportáže.....a hlavně na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  6. Fiiiha, až tak sa páči? Veru, aj mne! A predstavte si, že stál len 500,- :)
    Táni, ja som reštaurátorský začiatočník, vobec nemám s chloridom skúsenosť v tomto smere, rada sa nechám poučiť ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten bude úžasný... Mně se teď stala maxi pohroma s renovací takové dřevěné škatulky, no chtělo se mi brečet ráno, že je všechno v háji...:-(
    Přeju ať ten Tvůj Vašíkův stolek dopadne lépe!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný úlovek! A moc se těším, až bude hotovo ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. krásný

    myslim ze nejhezci by byl prirodni...

    OdpovědětVymazat
  10. Nadherny kusok! Milujem taketo vecicky...

    OdpovědětVymazat
  11. Kování je opravdu nádherné! Jsem zvědavá, jak se nakonec rozhodneš, jaký mu dáš kabátek :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...