pátek 3. února 2012

Neskoro či priskoro?

Pred Vianocami som kúpila u Bellet v obchodíku nádherný balíček japonských látok Lecien - Scandinavian Christmas, ktorý obsahoval po pol yarde z každého vzoru. Nevedela som, čo z nich ušijem, než vyšla nová (myslím listopadová) Marina Quilt a v nej adventný kalendár práve z týchto látok. Bolo jasno! Chcela som to stihnúť do Vianoc, ale boli doležitejšie veci a potom, Vašík sladké zatiaľ neje (čokolády a bonbóny, lýzatká a spol.), tak mi to tak trochu pripadalo i zbytočné. A tak látky zapadli v skrini. Ale túžba ušiť kalendár ostala a včera konečne prišla chuť i sila a dnes je hotovo.
Je to tak dobre, lebo dnešný deň je pre mňa smutným dňom. Dozvedela som sa smutnú správu, s ktorou sa budem musieť vysporiadať (nehnevajte sa, no nemám silu rozoberať detaily) a neviem, či ostane energia na šitie. A možno naopak, bude to jediná možnosť nemyslieť na ...
Tak aspoň som už na tie ďalšie Vianoce pripravená a budem sa modliť, aby boli veselé!!!

Tak už sú aj povrázky a číslice, dodatočne preto v tomto blogu pridávam fotky hotového.



 




Nemám dosť dlhý tenký povrázok a tak našitie povrázkov s číslicami budem ešte musieť doladiť...

15 komentářů:

  1. Barborko, držím pěsti, ať všechno zvládáš....kalendář je jak jinak nádherný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Barunko nevím, co se stalo, přesto objímám a určitě vše zvládneš, ať už je to cokoliv. A kalendář je jako všechno od tebe-nádherný ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdřív jsem chtěla okamžitě napsat, co je to zase za krásu, ale teď Ti ze všeho nejdřív hladím ramínka a objímám, Barunko, bude dobře, uvidíš...

    OdpovědětVymazat
  4. preji at je brzy lepe

    a dilko se povedlo-jako vzdy ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, držím palce, ať tvé trápení se brzy srovná!! ♥

    Kalendář se ti moc povedl, je krásný, látky jsou nádherné... prostě celkově moc vydařený! J.

    OdpovědětVymazat
  6. to je náádherné, moc se ti to povedlo. Držím palce, ať je brzy líp!!

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko drž se, držím palce at to všechno dobře dopadne. Kalendářem si mi úplně vyrazila dech...jsi fakt šikula!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš, nádhernýýýýýýýýýý, moc se povedl a i fotečky jsou jako ze žurnálu, no a látky, krááááááááááása. Pěkný večer MArkéta

      Vymazat
  8. Barborka, bojujem každé ráno a som rada, že ráno vstanem a v kľude idem do práce a môžem si na pár minút zdvihnúť malého na ruky. Všetko sa uleží a vyvinie tak ako má, držím palčeky!

    Kalendár je úžasný, ... naozaj krásne látky ak sa mi niekde na ne podarí natrafiť okamžite si ich musím kúpiť :-) Pa

    OdpovědětVymazat
  9. Barunko, nevím, co se stalo, ale úplně mě zamrazilo. Posílám pohlazení a držím pěsti, ať vše zvládneš. Kapsář máš úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Barborka, prosim Ta Cislice si pripravovala v nejakom grafickom programe? Velmi sa mi pacia, dnes hadam dosijem detom aj ten nas adventny uz len ciselka a Tieto su mile, ja by som dala asi iba biele kruzky, ale tie cisla su dokonale.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gabika, tie čísla boli prílohou Mariny Quilt, takže neporadím :/ Ty to iste nejak skvele vymyslíš. Alebo napís Witkovi, on Ti určite poradí, aký to bol font.

      Vymazat
    2. Jaj, ja mam len Marinu prave z tohto cisla a tam to nebolo, nie MQ ... to ma nenapadlo, ze to bolo sucastou. Dakujem, uz som mudrejsia. Daco vytlacim ... uvidim.
      Pa.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...