čtvrtek 9. února 2012

Mix nábytku, mix štýlov

Pomaly, ale isto, prepadám štýlu tzv. "mixed up furniture", kedy sa kombinuje moderný nábytok s retro či starožitnými kúskami. Vyzerá to napríklad aj takto:


 

                           
                         A tak som včera neodolala a kúpila cez bazar túto stoličku značky Fischel (Thonet)


A včera som v blogu u Bellet zahliadla túto litinovú krajčírsku pannu. Po takej už dlho túžim a tak dúfam, že ju snáď dostanem k narodením...

I táto je nádherná, ale žiaľ, je to len obrázok z netu, u nás takú nedostať...


Ešte tento úlet sa mi hrozne páči...


5 komentářů:

  1. Hm, tak to se těším, až ukážeš zase kousek ze svého zútulněného bytu. Zrovna včera jsem začala aukrovat křesílko, které by se mi tu náramně hodilo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to zajímavě,fotka s polštářky mi padla do oka :o)
    A tu panu bych taky brala všema deseti :oD až jí dostaneš na narozeniny,budu ti jí závidět ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Renatka, práve mi ju muž objednal. Tak sa niekedy zájdi k nám pozrieť... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko, souhlasím. Když to někdo umí nakombinovat s citem... interiér je pak krásný! Já ti teda závidím tu thonetku :-) Manžel je věrný tradici, tak máme v jídelně u stolu, ale už současné. Takovou starou... tu bych brala hned! Budeš ji nějak upravovat, nebo necháš takovou?

    OdpovědětVymazat
  5. Barusko, panna je fantasticka...ja mam pletenou z pairu a su z ni jeste ted hotova...No a co se tyce thonetek, moc se tesim, ze si ty svoje tri v lete pekne osmuchlim...Papa P.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...