pátek 24. února 2012

Háčkovaný koberec

O dovod viac, aby som sa to naučila...







 






















Pripájam ešte návody, pre šikulky, ktoré možu, kým sa ja odhodlám k učeniu, už veselo háčkovať, viazať, uzlíčokovať...
http://www.upcyclemagazine.com/how-to-make-an-upcycled-crocheted-rug
http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=8894

20 komentářů:

  1. Barborko, až se pustíš do tohoto projektu, dej mi, prosím, vědět. Zapojím se také :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, já se hodlám v Palčicích taky pokusit přiučit...Toto je paráda, a ty deky - to by bylo něco, takovouhle krásu umět.... Navíc se teda moc těším na tvoje pojetí. Že bude úžasné, vím už dopředu...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak když jsem u sebe viděla, že tu máš háčkování, tak už jsem myslela, že jsi se do něj pustila :-))) Tak třeba příště. Já vím, že Ty to zvládneš :-))

    OdpovědětVymazat
  4. No a už si ma nabaláchala teraz riadne moja, asi idem hačkovať koberec:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Chachá, no párada, to bude krásnych kobercov, keď sa všetky do toho pustíme.
    Mám tu na víkend manželových rodičov a mamka vie háčkovať, tak možno začnem trénovať pod jej vedením a nabudúce vás už prekvapím niečím vlastným uháčkovaným ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny tyhle fotečky jsou naprosto úžasné! Akorát bych už tuto činnost nenazývala "háčkováním" ale "HÁKOVÁNÍM" :o))))
    Barunko, nebojím se, že tohle nezvládneš!:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééj Babu, na to sa už dávno chystám, len najprv musíme spraviť doma debordelizáciu skríň a vytriediť nejaké staré tričká.....no a to ešte nejaký čas asi úrčite potrvá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No podle síly toho háčku hádám, že to bude celkem fuška. Ale s krásným výsledkem. Barborko Ty to dáš, za víkend to umíš a v neděli večer nám tady něčím "uhákovaným" vyrazíš dech!

    OdpovědětVymazat
  9. já se také dlouho odhodlávám, lákají mě zvířátka háčkovaná. Ale nějak nevím jak začít...
    Ty extrémní "bavlnky" vypadají skvěle, zajímavé provazy ...

    OdpovědětVymazat
  10. to je náádhernééééé....

    OdpovědětVymazat
  11. Teda už som hačkovala kadečo, ale toto neviem či by som zvládla, z tohoto musia bolieť ruky ... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Barborka, toto je výborná inšpirácia! :-)

    U mňa v blogu ťa čaká malé prekvapenie..

    OdpovědětVymazat
  13. BArborko , tvůj blog je úžasný - forma i obsah, šití, barvy, všecko je tak pozitivní, příjemné, veselé a nesmírně vkusné ... a má to něco ,no prostě šmrnc a grády a já si dovolím pozvat tě ke mně / teda fakt ten můj nechci přirovnávat k tvému :-) neboj - to jen aby sis tam vyzvedla malé překvapení .
    krásnou neděli !

    OdpovědětVymazat
  14. Některé fotky znám a háčkovaný koberec mám už na seznamu, sice ještě nemá prioritu příštích dní, ale věřím, že se na něj také dostane, líbí se mi hlavně ty alá dečka...

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den, netušíte někdo prosím z jakého materiálu a jaké tloušťky jsou ty krásné háčkované koberce, co vypadají jako mega dečka? Děkuji Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý deň, Hanko, robieva sa to napr. z takejto priadze http://vytvarne-potreby.vltava2000.cz/store/department-387-spagaty-na-hackovani-.html , ľudovo sa tomu hovorí "špagety" a určite sa dá zohnať aj niekde inde, než na uvedenom odkaze. Ešte som sa ale k háčkovaniu nedopracovala, takže nemám porovnanie, kde majú najlepšie ceny či najviac vzorov. Pekný večer, B.

      Vymazat
  16. Ja bych spise mela dotaz, kde sehnat ten obro sky hacek nebo tedu hak :)

    OdpovědětVymazat
  17. Napr. tu http://www.fler.cz/zbozi/dreveny-hacek-na-hackovani-1365817 :)

    OdpovědětVymazat
  18. Už jsem sehnala, plastový, přesně jako na prvním obrazku, teď už jen materiál a hup na to :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...