sobota 18. února 2012

Chcela by som vedieť háčkovať...

    




















16 komentářů:

  1. Vždyť na háčkování nic není, zkus to a uvidíš. Člověk ani nemusí být v háčkování přeborník. Mám pro tyhle deky slabost, kdysi jsem jednu udělala a chystám se na další. Některé ze tvých dek jsou opravdu MOC krásné... třeba se nechám inspirovat. Díky za krásný "háčkovací" blog ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhľadom na to, že som sa o to pokúšala naposledy na prvom stupni základnej školy, nemám vobec predstavu o náročnosti. Ale vyzerá to veľmi zložito :) Možno, ak naberiem odvahu a nájdem niekoho ochotného a trpezlivého, kto ma to naučí, pustím sa do toho. Taká deka je mojím snom!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já po takové dece neskonale toužím...třeba to někdy zvládneme obě dvě.

      Vymazat
  3. Barborko, děkuji za inspiraci, vybrala jsem si hned tři věci: háčkované sedáčky, háčkovaná deka spojená s látkou a háčkovaný hexagon :-) Ale zatím budu ráda, když dodělám vlnkovou háčkovanou deku určenou na sváteční dny a manžel se těší, že to budou už letošní Vánoce :-) :-) Hezký víkend!!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. No to je nádhery pohromadě. Já jsem nejvíce slintala u té deky, jak je kombinovaná s látkou, už jsem asi před měsícem fakt intenzivně přemýšlela, že ji zkusím. No shniloška jsem, zase ne :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko krásná inspirace. Opravdu to není těžké, až najdeš tu odvahu můžu Tě to naučit :) Mám doma jednu takovou deku rozdělanou, už dva roky :) třeba bych jí konečně dokončila...

    OdpovědětVymazat
  6. Ty deky a přehozy jsou fakt nádherné.
    Baru, na háčkování opravdu nic není. Můžu Ti to ukázat na srazu. A nebo i na YouTube najdeš spoustu videí, jak na to.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné to je! Háčkování fakt není těžké, je mi 20 a háčkuju na přednáškách pod lavicí:)) Ovšem ne takové nádhery. Jednou bych ale takovou deku chtěla udělat. Nebo aspoň polštáře:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ja vás, dievčatá, beriem za slovo a zároveň ďakujem za ponuku, že ma to naučíte ;) Už sa teším!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Barunko, jestli budeš chtít, tak mužeme v Palčicích zopakovat kurz háčkování. S Mysterkou jsme hákovaly, ještě ve tři v noci :-) Nikass měla velkou vůli se to naučit, ale jako pravák levákovi to jsem to nedokázala dobře vysvětlit :-) Deky nejsou složité, jenom na čas :-)
    Pěknou neděli přeji Maríí

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko,pro takovou šikulku,jako jsi Ty....háčkování zvládneš raz dva,jak píše Marvael,není těžké techniku zvládnout,ale ve finále jsi za podstatně delší dobu než u šití

    OdpovědětVymazat
  11. :-) No to je inšpirácia. Ďakujem. Nepochybujem ani trošičku, že sa to naučíš ľavou zadnou. Čoho sa dotkneš, to kvitne.

    OdpovědětVymazat
  12. Baru, s Tvýma rukama a přístupem k životu se to určitě hravě naučíš, je to vážně hrozně jednoduché a prosté! A moc díky za inspiraci, ty obrázky jsou překrásné!

    OdpovědětVymazat
  13. Barborko, já sem se úplně lekla, že sis v mezi čase uháčkovala deku:). S holkama souhlasím ty jsi taková šikula, že by si to zvládla na 100%. Já jsem háčkovala na základce a předloni jsem si dala repete s mojí babi a maminkou a zase mě to chytlo. Během chvilky si uháčkuju čepku podle mé představy, to je na tom skvělý!
    Díky za inspiraci deky jsou překrásný!

    OdpovědětVymazat
  14. Барушка, эти красивые пледы делаются очень просто, единственная проблема здесь в том, что надо вязать о-оочень много квадратиков, а потом их соединять :) Мне хватило терпения только на не очень большое пончо :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...