středa 1. února 2012

Bonbón

Judita bolo ešte donedávna moje vysnené meno pre dcérku. U manžela sa ale nestretlo s nadšením a ako mi jedna moja múdra priateľka, ktorej názor si veľmi vážim a týmto ju zdravím povedala, k Vašíkovi by sa Judita ani nehodila. A vobec, kto vie, či to bude (až to bude) dievčatko. Zatiaľ ostávame len pri tom, že by sme boli radi, ak by to bolo... a je nám fuk, či ona alebo on!




Bellet design pre časopis Marina Quilt









 Materiál: echino a džínsovina; strašidielko originál Pepe Jeans, požičaný z mojej letnej kabelky tejto značky.

11 komentářů:

  1. Zrovna jsem na Tebe myslela holka, šila jsem si ze zbytečků Echina od Tebe obal na mobil..... Asi jsme měly telepatickou echino šicí chvilku :) I když tobě se člověk do echino chvilky snadno trefí, máš ho v ruce snad každý den. No ještě, že tak. Tohle bude Tvoje naprosto nej úžasná letní kabelka a strašák má krásné nové bydliště:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Barborka u nás dnes boduješ, manžel obdivoval tašku nákupku, a moja drahá sa neviem odtrhnúť od Tvoje nádhernej Ruženky :-) Je skvelá, hned ako mi príde Marina idem na ňu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak Barborko to je bomba!!!! moje barvy,doplnek...no uchvatné!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kati čao, tak to sa mi páči, taká echinotelepatia. Ja zasa na Teba myslím vždy, keď z neho šijem, lebo tu mám pre Teba ďalšiu hromadu zbytkov. Niektoré pidi, ktoré by som inka vyhodila, teraz schovávam len a len pre Teba :)A tašku si nehodlám nechať, je na moj vkus malá.
    Gabi, pozdravuj manžela ;) A to zase budem hviezda len kým Ty ušiješ tú svoju. Ale aj tak sa na ňu teším!

    OdpovědětVymazat
  5. Miška, ďakujem, teším sa :)

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko, je moc pěkná! Růžovou... tu já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko, jak ty to děláš?! Je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, závistivě koukám, jak ti to jde od ruky:-)))))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta je božíííí, tady se látečka i střih krásně potkali,tuhle budu mít v hlavě hodně dlouho. Najednou vůbec nevím s čeho bych měla ušít tu svou :-) Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem krásne za nakuknutie!
    Hanko, to je tak na striedačku, raz závidím ja Tebe a potom Ty mne, aspoň si nie sme nič dlžné :)
    Lenka, ono tomuto strihu pristane asi všeličo, jak veľké vzory, tak i malinké, nemožeš šlápnuť vedľa a už sa teším na výsledok ;)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...