pondělí 9. ledna 2012

Staré kreslá v novom šate

Konečne sú  hotové!
Staré "tonetky", ktoré som uchvátila u manželových rodičov a rozhodla sa dať im nový šat a oživiť nimi našu obývačku, som konečne včera večer dokončila!

Takže foto pred... (toto nie sú moje fotky, sú z webu, ale odpovedajú tomu, ako vyzerali tie naše, ktoré som zabudla vyfotiť ;))



 A v novom šate...







Použitá látka: Kokka, Melody Miller - Vintage Ladies

17 komentářů:

  1. Už jsem chválila na Galerii. Není to sice vůbec můj styl, ale musím prostě pochválit ten výběr barev, látek a hlavně tu profesionální práci, kterou jsi odvedla. Smekám.

    OdpovědětVymazat
  2. Uaaaa, tak na tento blog jsem se moc těšila, nezklamala jsi, zlatečko moje, jsou krááááásné!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem, ženušky!
    Pavlínka, teším sa, že som nesklamala ;)
    Monika, vážim si Tvojho komentáru o to viac :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boží! Já už se tááák těším, až budu renovovat ty moje!....

    OdpovědětVymazat
  5. júúú, ty křesla máme taky:-) Krásný nový kabát.

    OdpovědětVymazat
  6. Barunko, i když je to z vintage látky přijdou mi supr retro, určitě jsi fantasticky vdechla starým věcem nový život, navíc jsou to kousky, které oživí každý kousek bytu ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. juj to mi připomnělo křeslo po mých rodičích, ale to už je kdesi v pánu

    OdpovědětVymazat
  8. no páni, ta křesla jsou nepřehlédnutelná, stejně jako všechno, co uděláš, Barborko! ať žije pop art!

    OdpovědětVymazat
  9. Čovole:-)))), tak to je naprosto fakt božííííí proměna. Ty látky jsou užasné a ta kombinace barev.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď jsi mi vyrazila dech, Barborko!!! Křesla jsou parádní, celá práce se ti strašlivě moc povedla!!! Jdu je ještě okoukat! :-) J.

    OdpovědětVymazat
  11. :) Ďakujem vám, ja sa vytešujem dookola, chvíľu z kresiel samotných a potom pre istotu ešte z vašich komentárov :-x

    OdpovědětVymazat
  12. Barborko, musím napsat, že tvé tonetky jsou odvážné. Já jsem pro klasiku, ale obdivuji tě, že se nebojíš dát starému nábytku nový neobvyklý šat.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ivy, ďakujem za komentár! Ja mám rada jemnú "provokáciu", keď sa klasika snúbi s modernou. Náš byt je veľmi moderný a tak by sa tu ani klasika nehodila, ale páči sa mi, keď sa to šikovne skombinuje, ako to robí napr. táto bytová architektka http://www.pavlakirschner.cz/?pg=fotogalerie

    OdpovědětVymazat
  14. Výborná renovace. Také mám dvě kresla schovaná, ale mají polstrování napevno. V létě se do nich musím pustit:-) Krásné šití!

    OdpovědětVymazat
  15. Dobry den, opravdu vydarene! Prekrasna latka, super barevna kombinace... Mohu se jen zeptat jaky postup a jake barvy jste pouzila na renovaci drevenych casti? Vypada to velice profesionalne! Dekuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den, dakujem za pochvalu, i po takej dobe ma stale tesi, ze sa kresla niekomu pacia. Musim povedat, ze nam doma i skvele sluzia! Postup bol taky, ze sme vsetok lak odstranili brusnym papierom, rozobrali a kazdu cast osobitne natreli, myslim dvoma vrstvami (postupne po zaschnuti, samozrejme), potom znovu skompletovali. Velmi mi v tom pomohol manzelov tatik, ktory je peclivy a vsetko poctivo oznacil, aby sme jednotlive casti nepoplietli a nezamenili ani medzi kreslami navzajom. Co sa tyka farieb, tak na presny nazov si uz nespomeniem, ale vyberali sme ich v OBI a boli to nejake synteticke farby, normalne riedidlom rieditelne a este si pamatam, ze som vybrala radsej variantu s leskom (bol i mat). Este raz dakujem a prajem vela stastia, ak sa chystate do podobnej premeny nabytku ;)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...