pátek 20. ledna 2012

Retro stroj z bazaru

Cez internet som kúpila starý písací stroj. Zamilovala som si jeho farbu a cena bola smiešna, skoro viac stálo poštovné :)





Obľúbil si ho aj náš syn, ktorý do neho neustále ťuká. Včera sme mu kúpili drevený vláčik, ten ho ale natoľko nezaujal.
Mrzí ma len trošičku, že na nápise chýba písmenko "n". Keby ste vedeli, kde takýto nápis zohnať, budem rada, ak nie, tak to budem považovať za "patinu" ;)

Asi sa pýtate, na čo mi taký "krám" doma bude. Odpoveď znie "na nič", lebo presne na to "slúžia" veci, keď tzv. "slúžia na dekoráciu". Inak je ale funkčný, len potrebuje vymeniť pásku, ale kto by už dnes písal na stroji?! A napriek tomu, že bude "na nič", bude vyzerať nejako takto úžasne...







    




Fotky zozbierané z internetu


11 komentářů:

  1. Jémine, starý dobrý Consul.....toho už jsem roky neviděla......:-D Je moc krásný.....:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, věř tomu nebo ne... já na stroji píšu :-) Mám ho teda u mámy na Moravě, ale kdykoliv tam jsme, tak si něco napíšu. Nějak mi to chybí. Ve škole jsme ale psali na strojích... no možná ještě starších, než máš na obrázku. Když prst zapadl mezi klávesnice... to byla bolest :-( Ale myslím, že jsem se na něm dost naučila. Přejít pak na mého Brothera, kterého mám právě u mámy... ten psal skoro jako počítač :-) Ať ti krásně slouží, i když třeba jen jako dekorace. Je krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Jolanka, to áno, aj ja som sa učila na starých klasických strojoch a to ťuk-ťuk-ťuk malo svoje čaro. Ale na stroji "čo je psáno, to je dáno" :), nič nezmažeš, neprepíšeš nanovo. Ale dali by sa na tom vyrobiť pekné ceduľky s venovaním a pod., takže, ak zoženiem pásku, istotne ešte z času na čas bude ťuk-ťuk-ťuk ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zlatá moje, čekám dopis :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný! Super sa hodí k tvojim retro kreslám. Krásne si to vymyslela :-)

    OdpovědětVymazat
  6. je náádhernýý, možná mám někde v kufru stroj i po sobě:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko, je úžasný, já takovéto věci miluju! Já jsem dostala krásný starý stroj (Royal) loni na svátek. První mě zaskočila jeho velikost, ale teď vím, že bude mít čestné místo v knihovně mezi starýma i novýma knížkama...

    OdpovědětVymazat
  8. Teším sa, že i vám sa tak páči! Už som aj vymyslela, ako sa dostať k novému nápisu. Oslovila som jednu šikulku na Fler, ktorá vyrába nápisy a iné prívesky z plastu a vyzerá to tak, že mi bude vedieť pomocť. No to by bol len potom krásavec ;)
    Myslím, že mu kúpim i novú pásku, nech je chlapec ešte schopný služby...

    OdpovědětVymazat
  9. Prave jsem zabloudila k Tvemu blogu, ktery se mi moc libi :-) Supr napady!
    Z Hamburku zdravi Jana
    http://patchworkblog.de/

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem, teším sa Tvojej priazni a návštevu blogu opätujem, hneď si to bežím prelúskať a zdravím do Hamburgu z Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes som narazila na tento krásny blog a to len preto, že som prezerala inzeráty s písacími strojmi, čo som veľmi rada :o) Veru, aj keď na nič, tak aspoň retro dekorácia :o) Miška

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...