úterý 31. ledna 2012

Nákupná taška pre muža

Tak konečne si moj muž odo mňa zažiadal niečo šitého. Všetko, čo doteraz dostal (rozumej domčekovú deku!), mu bolo nežne s láskou vnútené :) Ale cestou z práce sa často stavuje v dobrej pekárničke, aby nám priniesol čerstvé rohlíky, chleba a vianočku (milujem ju na raňajky s poriadnou vrstvou poctivého masla).
Lenže jeho notebooková taška to nemá šancu všetko pobrať a nosiť mikroténové sáčky len tak v rukách je nielenže neelegantné, ale v súčasných mrazoch i zdraviu nebezpečné ;)
A tak som konečne siahla na snáď jediné mužské (či skor chlapčenské) látky, čo doma mám. Muž je spokojný, uf! Vybojoval si i tmavé uchá (ja som chcela červené), vraj aby z toho nebola buzikabela!







A ešte sa idem pochváliť s tým, čím som si urobila radosť ja. Kúpila som si tieto úžasné šaty v Pepe jeans, zlacnené z 2 500,- na 800,-... no nekúp to! Je k nim ešte pletený tmavo hnedý koženkový opasok, ale ten si asi budem motať okolo zápästia, lebo keď ho dám do pásu, je sukňa trochu moc vysoko (na zaslúžilú matku ;))

                 
A v H&M som ulovila túto nááádhernú šatku/šálu, ktorá znežní akýkoľvek outfit! Už sa teším, keď si ju v lete omotám okolo krku len tak k tielku a džínam...



                                               A na záver ešte pár víkendových záberov...

 
 




                                                                                  Už aby tu bol ďalší!!!

15 komentářů:

  1. taška je nádherná! a "buzikabele" se směju ještě teď :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taška je krásná...ale ty šaty....naprosto chápu tvoje nadšení:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá taška, moc se povedla.
    Šátek je nádherný, hned bych se zachumlala ...
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní látka na tašku pro pány :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš, to je nápad. Taky asi jednu mužíčkovi spíchnu, ale chce po mě ještě pánskou kabelku, tašku na notebook a pouzdro na mobil na sportování..... dám to na seznam do fronty :) Látky jsou super, víkendové foto krásné a o shop úlovcích ani nemluvím! Já byla včera, ale na nic tak úchvatného jsem nenarazila. Asi půjdu příště s Tebou!

    OdpovědětVymazat
  6. povedené a hezké fotky na pokoukání!

    OdpovědětVymazat
  7. Dievčatá, vďaka! Katko, beriem Ťa za slovo ;) Ja už skoro výlučne chodím len do Fashion Areny, "lacno a rýchlo" - moje heslo :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Jáj, tá taška by sa veru zišla aj môjmu manželíkovi, lebo u nás výhradne on nakupuje ... ja vôbec nechodím nakupobvať potraviny ... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Barborko u tebe je zase tak krásně! Ty šaty jsou bezvadný, k nim by šly perfektně hnědé kožené koně, moc se mi líbí! Šátek je něžňounký! Víkendové fotečky jsou taky povedené, copak to je za dobrůtku na tom pekáčku, citrónový koláč?

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a ještě musím poznamenat, že jsem se rozesmála nad buzikabelou. U nás je to stejné, když jsem klukům nabízela do pokoje červené židle pro oživení interiéru, tak to tedy ne, nejsme žádný buzny a když jsem se jich ptala, zda by nechtěli ušít kabelu, tak prý ne, to taky nosí jen buzny :)))) Mám to s nima těžký :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ali ahoj! Hnedé kožené kone mám, sú krásne, hoci už trošku okopané. Ale čuduj sa svete, pekne k nim pasujú aj nové čierne kozačky až nad kolená (tá malá kostička v detailoch je tak tmavá, až skoro čierna, tak to pekne ladí) :) Dobrotka je tvarohová, ale citróny sa tam priplietli len tak :)http://apetitonline.cz/recepty/444-tvarohovy-kolac-s-merunkami.html
    Jaaaj a o buzi veciach, čo podľa mňa buzi nie sú a podľa mojho muža hej, by som mohla pomaly knihu napísať. To sú tí macho-chlapi! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ale vidím, že červený zip sis nenechala vymluvit :-) :-) Taška je parádní!!! Nemluvím ani o těch úlovcích, jsi šikovná!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Barborko krásné fotky a buzitaštičce jsem se musela smát... ale povedla se náramně !!! a ty šaty ach... krásné..

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...