pátek 6. ledna 2012

Allison

Podľa skvelého návodu od Bellet. Ešte sa mi trasú ruky, ako mi dala v poslednej fáze zabrať, ale ten blažený pocit po dokončení za to stojí ;)






12 komentářů:

  1. Ahoj Barborko, vítej zpět! :) Už se mi zastesklo po tom Tvém Echino tvoření.... Je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. NO ta je zase krááásná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko, nádherná!!! Strašně moc se Ti povedla!!! Je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Barborka ..jáj to echino ... No fakt je skvelá je to môj favorit, hneď ako dostanem do rúk MQ určite si musím nájsť trochu času ...

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, ty máš určitě pod postelí role echina ;-), opět skvost a ty dva zipy v hlavní části, to vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem vám. Echina už mám len pár kúskov, bude ťažké dokázať, že to viem i bez neho :)
    Katko, musím si nájsť čas a nakuknúť, čo všetko si Ty vytvorila a tiež by sme sa mohli zase vidieť, hm?
    Ja mám ešte dve kopy prádla, čo sme sa vrátili z Moravy a nie som schopná ich vyžehliť, ale šitie nepočká :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je to nádhera.... barvičky barvičky .... moc jim to sluší

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, Tvoje šití má duši i kdyby jsi měla šít ze staré roletoviny :-) Vždycky ráda nakouknu. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem, krásne sa to číta ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, nechodíš náhodou na nákupy do Modřanského DMka? Potkala jsem tak před nedávnem paní s nádhernou kabelkou a myslím, že to byla ta tvoje, je opravdu nádherná.

    OdpovědětVymazat
  11. Hm, to nie :) My chodievame do Europarku a ja svoje tašky skoro nenosím, tak to som asi nebola ja. A túto tašku mám ešte doma, zatiaľ nikto nekúpil, takže to bol asi niekto iný s nejakou podobnou kabelkou ;) A ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  12. Jeeeej, ta je krasna, zvolila si perfektnu kombinaciu latok, krasne vypracovana, jednoducho super!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...