úterý 20. prosince 2011

Víkendovka z echina II.

Viem, že blog by mal byť aj o nejakom tom písanom slove, ale mne dnes nejak došli. Cítim sa už trochu vyčerpaná a teším sa na Vianoce. Ani som nemyslela, že túto tašku do Vianoc stihnem ušiť, jej časti mi trčali v skrini už pár týždňov a nie a nie ich zošiť. Včera som sa odhodlala, nech si do nového roku neťahám kostlivcov v skrini ;) A tu je!



Design by Bellet

9 komentářů:

  1. Je moc povedená, Barborko!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Baru je nádherná! Opravdu super kousek. A já se do toho jedinýho kousku echina co vlastním pořád bojím střihnout :) asi Ti ho pošlu abys mi z něj spíchla něco takhle úžasnýho, u Tebe to bude brnkačka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko, je nádherná. Dobře, že jsi ji dokončila. Byla by škoda, aby ležela ve skříni. Je opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, máš ji nádhernou ... krásně vypracovanou .. radost pohledět... motivace obrovská ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem veľmi pekne, dievčence! Ale nie je táto taška žiadna sranda na ušitie, teda aspoň moj stroj sa u toho moc nesmeje, skor čakám, v ktorom momente to vzdá a do posledného momentu tŕpnem. No možno je to drina len pre mňa a by to budete vidieť inak, veď skúste ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak na ni hledím, Baru, tak mám děsnou chuť na zmrzku někde v podloubí malého českého městečka... a teď den před vánoce jsem se díky ní začala těšit na léto.
    Baruško, přeju ti krásné vánoce, hodně důvodů k úsměvům i kopec inspirace celý další rok a děkuju za všechno co jsi mi tento rok dala, zlatíčko ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Barunko, děkuji za milou návštěvu u mě na blogu. Deka je dokonce ručně prošívána, krom našití aplikací a okraje-uf, asi v půlce jsem si říkala, jakou hloupost jsem udělala, že jsem to začala ručně.
    My jsme byli doma jen do Štědrého dne a když jsem před vánoci koukala k tobě na blog i jsem si říkala, že třeba budete projíždět. Určitě si z ničím hlavu nedělej, myslím, že se určitě ještě uvidíme, třeba i s Pavlou společně, tak mám u Tebe kafčo-třeba :-).
    Jinak tu k Tobě chodím nakukovat a blog od blogu si říkám, jaký máš krásný styl a dokonalé šití.
    pá L.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...