čtvrtek 1. prosince 2011

Vianočné dekorácie

Tieto skvosty sa mi podarilo uloviť vo vianočnej burze u mojej obľúbenej Vlastičky "Medvídek", ktorej sa pod rukami rodia samé poklady. Nemohla som sa dočkať Vianoc a tak mi už zdobia domov, nech teda potešia prostredníctvom fotiek i vaše očká...


8 komentářů:

  1. Milá Barunko,
    máš moc krásný blog. Jednou bych také chtěla umět tak krásně šít.
    Přeji hezký den
    Věrka
    PS: Coelha také můžu :-) Víš, že vyšel diář na příší rok s jeho citáty?

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekne ďakujem za pochvalu, Vierka, som blogový začiatočník a tak každá pochvala je obrovským povzbudením. A vlastne aj v šití sa stále cítim skoro ako začiatočník :)
    Nevedela som o dom diári, to asi preto, že ja som hrozné nemehlo, čo sa týka diárov. Mala som ich v živote hromadu a krásnych, ale viesť si diár dlhšie než pár dní bolo nad moje sily. Tak som to vzdala úplne, snažím sa všetko nosiť v hlave, alebo si píšem rozne na lístočky, ktoré potom hľadám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, moc pěkné úlovky :-))

    OdpovědětVymazat
  4. No to sú krásne doplnky Vianoc Barborka !

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko krásný lov to byl :) ta šála je teda štramácká!

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny vecir, Barunko, koukam, novy design blogu o.-) Krasny a krasne fsecucko....papa, P.

    OdpovědětVymazat
  7. Mysterko moja, mením to stále, nejak som vždy spokojná len na chvíľu :) Potrebujem niečo, čo bude univerzálne, aby ma to neomrzelo a stále to akosi nie je ono ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný polštářek, krásný medvídek.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...