sobota 17. prosince 2011

Jeden vianočný

Neviem, či tento rok ešte stihnem vytvoriť niečo, o čom by som sa chcela podeliť s vami v blogu. Včera som úplne neplánovane dostala chuť spracovať kanafas, čo som si pred časom kúpila u SAR - milej Šárky spolu s jej úžasnými ozdobkami na stromček a tak vznikol jeden Vianočný vankúš (podľa postupu z Mariny, myslím, že to bolo úplne prvé vydanie, rozmer 50x50 cm). Recyklovala som tak i starú háčkovanú dečku a výsledok ma milo prekvapil. Asi do budúcna vytvorím viac jeho variant.

Vám všetkým by som chcela zapriať požehnané a radostné Vianoce, aby boli plné lásky a uvedomenia si toho podstatného v našich životoch!






A na záver ešte jeden obrázok, čo som síce nevytvorila, ale veľmi sa mi páči! Nech aj tie vaše sú plné svetla... hlavne toho v duši ;)

3 komentáře:

  1. Barborko, polštářek je moc krásný, něžný...I já Tobě a Tvým blízkým přeji krásné vánoce a všechno nejlepší do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, polštářek je krásný. Starodávně něžný a určitě bude dělat velkou parádu a radost. No a z celého srdce přeji i tobě krásné vánoce a vše dobré v tom novém roce.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...