neděle 4. prosince 2011

Barborkový...

Tak tento sa dnes náramne podaril a chutil skvele. Recept tu a fotky výsledku nižšie, chuť  a voňu vám nijak preniesť nedokážem, takže sa do neho pusťte čo najskor, aby ste si to tiež užili ;)



15 komentářů:

  1. Koláč vypadá pěkně :-)
    Baru, přeji Ti vše nejlepší k svátku!!!!!!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, děkuji moc za recept. Mám tady zrovna jablka, které musím zpracovat a tohle je super nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, a já úplně zapoměla že je dnes Barborky a že bych měla běžet ven pro větvičku... Tak děkuju za připomenutí i za recept. A k svátku posílám pusu! cmuk.

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, a já jdu zrovna na ten koláč a došlo mi, že já trouba ti vůbec nepopřála všechno pěkné a větvičku taky nemám. No ostuda, hned to napravuji. Tak všechno pěkné a ta větvička snad bude za chvilku. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam!!!! A nákupka kráááásná!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůůů, já jsem trdlo, a všechno nej k svátku :-x :-x :-x

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem vám, moje milé kamarátky :)
    Terezko, napíš potom, ako vám chutilo, my už ho máme skoro zjedený ;) Dala som na vrch marhuľovú marmošku so slivovicou a mmmmmm, mňam, mňam :-x

    OdpovědětVymazat
  8. Barborko, vše nejlepší k svátku!! A koláč vypadá náramně!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera Baruško, voní až sem a koukám, že to tady nemohu poznat, ty jsi zase pracovala na blogu, že? Dnes jsem vyvenčila kabelušku a moc dobře se mi nosí a hlavně je veliká a vejde se do ní všechno. A je kráááásnáááá!

    OdpovědětVymazat
  10. A chtěla jsem ti popřát hodně zdravíčka k svátku a snad sis užila krásný den! Papa.

    OdpovědětVymazat
  11. Aháááá! Tak tohle jsi měla dneska v tý troubě :) No recept přečtený, ingredience mám a dokonce se můžu i vyhnout rumu, mám čerstvě dovezenou jabkovici ze Vsetínska :) Tož ta se teda bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  12. No páni, mlsnotečka .. to si si dnes dopriala k tým meninám:-) Všetko naj a hlavne zdravíčko a ostatné potom príde samo :-) Papa

    OdpovědětVymazat
  13. Stylové a určitě moc dobré.
    Krásný advent
    Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Baruš, jeden z nejlepších koláčů, které jsem kdy jedla. Recept je fantasticky jednoduchý a zvládla to i moje stařičká plynová trouba v kombinaci s grilem v mikrovlnce. :-) My dospělí na něm měli opravdový kalvados s meruňkovou marmeládou, prďoch dostal trochu domácí šlehačky. Během půl hodiny byl fuč celý koláč. Určitě ten recept budu střežit jako oko v hlavě, je to totiž fakt úžasný koláč a bude úžasný i jako pohoštění návštěv. Už se těším až ho ochutná jeden náš kamarád - milovník sladkého. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Terezko, tak to si ma potešila! My sme ho tiež dorazili ešte včera. Šľahačka síce v recepte nie je, ale ja práve tú poctivú domácu milujem na čokoľvek :) A calvados to tak pekne akoby "okorenil", fakt skvelá kombinácia a pritom taaak jednoduché. Dnes sa chystám na ďalší, zajtra k nám totiž príde moja mamka, tak nech ju mám čím pohostiť ;)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...