úterý 1. listopadu 2011

Už sa blížia

 ...vlastne hneď, ako skončí leto, tlačia sa do výloh obchodov, do časopisov, do e-shopov,...
Pochybujem, že sa ešte niekto pýta... "A čo vlastne?" Ale pre istotu... "No Vianoce predsa!"
Bola som cez víkend doma u mamky a lovila staré skvosty, ktoré by sa dali použiť. Chcem toho roku Vianoce v ľudovom duchu, v duchu tradícií, proste v takom "starom" duchu.
Našla som krásny svietnik, ktorý však vyzeral zúfalo, tak som ho dnes rozmontovala, čistila a pulírovala až nakoniec vyzerá skoro ako nový...



 A už keď som sa s tým fotením rozbehla, ukážem Vám i niečo nové... sú to títo anjelikovia, ktorým som neodolala pre ich jednoduchosť a nežnú krásu...






A už sa mi tlačia aj do duše... teším sa na ne ako keď som bola malá, lebo budú prvé, ktoré bude moj synček vnímať a neviem sa dočkať jeho reakcií!

2 komentáře:

  1. taky se moc těším..hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko máš krásný blog ..ukládám si Tě do svého šuplíčku ..moc se mi u tebe líbí Táňa /ttalbi

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...