pondělí 7. listopadu 2011

Staré srdce - nové srdce

...zbavené pozlátka. A to doslova! Jeho povodná farba bola zlatá so zalepenými drobnými trblietkami.
A má príbeh! Dostala som ho od svojej bývalej lásky. Teda, v čase darovania to bol ešte len spolužiak na VŠ. Čakala nás posledná skúška pred Vianocami a cestou do školy sme prechádzali okolo výlohy nejakého obchodíku s dekoráciami. Viselo tam i toto srdiečko a ja som poznamenala, že je krásne, že škoda, že nemám čas sa tam zastaviť.
Po skúške sa moj spolužiak XY vytratil, ale vraj ho mám počkať, že ma odprevadí k vlaku. Keď prichádzal vlak, tak mi do ruky strčil krabičku a vraj ju mám rozbaliť až pod stromčekom. Už nepamätám, či som to vydržala, každopádne som tam ale našla ono srdiečko z výlohy. To bol pomyselný začiatok nášho skoro trojročného vzťahu, ktorý je už ale šťastne za nami. Srdiečko som objavila doma u mamky pri poslednej návšteve. Vravím si... "Zvláštne, ako sa s časom mení vkus!" ...a to nielen, čo sa týka vecí, ale aj ľudí.
Vzala som si srdce so sebou a včera mu darovala nový šat, aby tieto Vianoce mohol zdobiť náš stromček... teda myslím to zlaté srdce! To svoje som si "vzala" a odišla od mojho bývalého (nielen spolužiaka) už dávno. V ani jednom prípade rozhodnutie pre zmenu neľutujem ;)


6 komentářů:

  1. Baru, srdíčko je krásné a ještě hezčí ten příběh k němu....A je fajn, že teď jsi tam kde jsi... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, Ty to umíš vždycky tak krásně popsat příběhem...citátem...a srdíčko je krásné, dle popisu určitě i hezčí než tenkrát ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. jj... také jsem ráda, že jsi tak jak jsi ... tam, kde jsi ...
    srdíčko je krásné ... hlavně tím, že má tu svou dušičku

    OdpovědětVymazat
  4. Srdíčko je krásné, jemné... bude dělat velkou parádu!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, jaj, ta Tva Slovencina se taaaaaak krasne cte a srdenko jako bonus, to je proste nadheraaaa....Mojam, ma mila...♥♥♥

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...