pondělí 28. listopadu 2011

Rúžové okuliare

Kabela úctihodných rozmerov, ušitá podľa Mariny Quilt - listopad, design by Bellet
Materiál: Echino Glasses a iné echino :)


 

20 komentářů:

  1. waaau, je super trendi. Tá by sa dala užiť aj obojstranne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. mě picne, ta je k sežrání!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná....už ji okukuju poněkolikáté...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám radosť, že sa vám páči! Neskromne priznávam, že i mňe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak s tou tedy v davu nezanikneš... je nááádherná!

    OdpovědětVymazat
  6. Vau, asi Ťa pôjdem hľadať do českých krajín a hneď Ti ju ukradnme keď Ťa stretnem! Je naozaj suprová!

    OdpovědětVymazat
  7. Baru, je fakt úžasná!!! A Ty taky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně skvělý kousek a líbí se mi jak drží tvar!

    OdpovědětVymazat
  9. To je divoký kousek....paráda. Moc se Ti povedla a fakt skvěle drží....:-D

    OdpovědětVymazat
  10. ...a šla po nábřeží, tmavé sluneční brýle stejného vzoru, jako na kabelce, vítr z moře jí sfoukával šátek alá Jackie a všichni se za tou kráskou otáčeli....

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka, to je krásne... otázka znie, či sa otáčali za tou kráskou (osobou) alebo za tou kráskou (taškou)? ...to sa asi nikdy nedozvieme ;)
    A ja ďakujem všetkým, že ste zavítali a pochválili, mám ohromnú radosť!

    OdpovědětVymazat
  12. Ta je famózní! Bezkonkurenční kousek!

    OdpovědětVymazat
  13. Jaj, došlo k chybě - měla jsem to napsat v množném čísle! :o) Ale možno sa dozvieme - jen musíš manžela ukecat na dovolenou na Riviéru a pak nám povykládat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Barborko, nakukuji ještě sem :-) Tohle je opravdu paráda!!! Moc se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé, Babrorko, kromě toho, že jsem tě našla, tak tady máš zase spoustu nových parádních kousků. Taška je ohromná, teď v zimě je to ohromná barevná vzpruha. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. je krásná ta taška. a ta minulá z kousků také. moc ráda jsem tu zase na návštěvě...
    klidný a krásný advent, Barborko!

    OdpovědětVymazat
  17. Můžu se prosím zeptat pod jakým názvem byla tato taška v Maríně? Děkuju

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že to bola Lasička :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...