sobota 19. listopadu 2011

Pripravená na advent

Toho roku to asi bude bez klasického adventného venca. Podarilo sa mi kúpiť úžasné kovové číslice a je raz-dva hotovo! A včera mi prišli vyburzované vyšívané stdiečka od Lucky, ktoré budú visieť na stromčeku a sú v skutočnosti ešte krajšie než na obrázku.
A maličké srdiečko je darček od Janky-Cingrlaty k vyburzovanému pytlíčku jej povestných srdiečok na zavesenie...



15 komentářů:

  1. Ahojky o:-)))Krasne to mas o:-) Aj ja uz finisujuuuuuu....Krasny vikend, Barborko...P.

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko moja, ďakujem za zastavenie! Aj Tebe krásny víkend ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché a krásne . Tento rok sa aj ja chystám na číslicový "veniec", sama som zvedavá ako to dopadne. Ten tvoj je naozaj nádherný. A obrus z vianočného Lecienu tomu dodáva tú pravú atmosféru. Pár takýchto skvostov mám doma tiež, tak asi by bolo načase sa do niečoho vianočného pustiť.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, jednoduché, originální, líbí se mi to moc Barborko. Já mám zase porcelánový věnec, taky ho nafotím, aspoň nic neopadává a vydrží to celé Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Barborka ... aj ja už mám "číslicový" pripravený ..ale v červenom, máš to pekne naaranžované! Pekný zvyšok víkendíku!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné, Barborko! U nás letos také nebude věnec, ale keramický adventní talíř. Dělala ho Rozárky bývala učitelka ze školky, takže taková srdeční záležitost :-)

    OdpovědětVymazat
  7. TaK to je velmi originální a neokoukané! :-) Děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  8. moc krásné srdíčka i číslíčka, taky bych je brala)))

    OdpovědětVymazat
  9. VELICE PĚKNÉ.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    U NÁS BUDOU LETOS TAKÉ ČÍSÍLKA.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná příprava.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Baruško, "věnec" je nápaditý.. Ty už máš ušitý ubrus z toho Lecienu?

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za milé komentáre, potešila ma vaša návšteva!
    Martinka, nie to je len ten jeden polyardík látky, žiaden obrus, kdeže :)

    OdpovědětVymazat
  13. Baruško, to je doslova srdeční záležitost:o) Máš krásný svícen. U nás bude v podobném duchu. Už loni se kovové číslice osvědčily, a hlavně nemusím řešit to padající jehličí:)
    Krásný advent Tobě i Tvým chlapům

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...