středa 16. listopadu 2011

Polhodinová záležitosť

Vonku prituhuje a ja som ešte Vašíkovi nekúpila šál. Má už snáď všetko, ale nájsť naozaj pekný šál pre detičky jeho veku sa mi doteraz nepodarilo. No keď vidím, koľko známych v okolí je doma s chorými detičkami, tak som si povedala, že už ho bez šálu nemožem zobrať von a riskovať, že tiež ochorie.
Tak som hneď po tom, čo som ho pred chvíľou uložila k poobednému spánku, dostala nápad! Mrkla som pre istotu na návody na webe, vyhrabala svoj starý šál a o pol hodiny tu už spokojne sedím a idem sa vám pochváliť :)

Kto by potreboval viac dievčenskú/dámsku variantu, mrknite sem, je tam návod i s videom!








9 komentářů:

  1. Barborko, jsi moooc šikovná a strašně rychlá! :-) U nás se osvědčily jen nákrčníky a Rozárka si kupodivu objednala další dva v jiných barvách. No, i když bych ji ráda viděla za slečnu v šálce, musím přiznat, že do školky je nákrčník jako dělaný :-) Hezký den a ať Vašíka šál krásně hřeje!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, pěkná šálka. Já jsem dětem už dala nákrčníky, co jsem jim vloni upletla. Letos jsem se chystala nějaké uháčkovat, ale prý nepruží tak jako ty pletené. Tak holt budou míň ty loňské "modely" ;-) :-)))
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. No, to je jasné, tohle je model letošní zimy!!!
    Taky jsem letos rezignovala na sehnání šály podle mých představ a raději sedla ke stroji...

    OdpovědětVymazat
  4. Barborko parádníííí..a hlavně ta látečka je skvělá, ta mi na BF utekla :o))
    Hezký zbytek dne. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem vám, dievčatá... "A při tom taková blbost, ne?" :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny a Vasika jiste pekne zahreje. Hezky den preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná, pěkná, pěkná, taky se na nějakou chystám :-)...asiiiii DINOŠKOVOU :-))))

    OdpovědětVymazat
  8. Ta je opravdu pěkňoučká....:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jáj, Barborka chcem byť Tvojím Vašíkom ... Pa.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...