pátek 11. listopadu 2011

Nájdi dva rozdiely

Rozdielov je viac a sú, dúfam, zjavné! Aby si ich dievčatká neplietli.

Dve deky pre dve sestričky, skoro ako "Od mámy" podľa Bellet a úplne prvej vydanej Mariny, len oveľa väčší rozmer, aby im netrčali nožičky, keď trochu vyrastú. Budú vianočným darčekom od ich skutočnej mamičky a ja budem tŕpnuť, či budú mať úspech.
A hoci sú do rúžova, aj mojmu synčekovi sa zapáčili, tak poslúžil ako model... čo už, nedal sa odohnať...










15 komentářů:

  1. Beruško moje, já tě naháním, co se s tebou děje a ty pilně pracuješ!!!! Krásné deky, krásné fotky, krásný model, krásné látky (tajně doufám v maličké zbytečky :-) ) a s krásnou autorkou bych si moc ráda zašla na pivečko do Centrálu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou naprosto úžasné....závidím těm, co se v nich budou za pár týdnů povalovat.....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko tak ty jsou povedený fakt parádní. A máš to tu moc pěkný! Než se k takovému blogu dohrabu tak nejdřív zešedivim:)

    OdpovědětVymazat
  4. "Chutňučké", by se řeklo po vašom...po našom zase "betelný". No prostě nádherné deky, Baruško. Holky se budou moci zachumlat do sladké nádhery.

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem, z celého srdca ďakujem za milé slová :)

    OdpovědětVymazat
  6. Barborko milena, mosim aj sem, Ty jsi taaaaak sikovna, mas je fantasticke....papa, P. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. No já se budu jen opakovat Brborko. Ty látečky ve Tvých rukách dostávají ještě další a to ten nekrásnější rozměr...Ty holka fakt umíš!
    A Tvůj nový design - epesní!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné!!! Deky i fotky....

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem, vy moje turbomotory. Ani neviete, ako ma vaše pochvaly posúvajú dopredu!
    Dáši, pochvala od Teba k fotkám ma obzvlášť hreje pri srdci! A keby si videla tie fofry, keď som to musela rýchlo nacvakať, aby mi malý medzitým niekam neutiekol... až sa čudujem, že nie sú rozmazané :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, deky jsou nádherné!!! Moc se mi líbí ten nápad s panelem krásných látek na zadní straně deky!! Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké deky a ty fotky fantastické!!

    OdpovědětVymazat
  12. Fantazie, nakrmila jsem oči tak, že snad i sundám brýle, jak jsou přejezené. Výběr látek - mňam.

    OdpovědětVymazat
  13. Laďka, príď kdykoľvek, keď budú mať oči hlad! Veď ja im zase niečo dobrého "uvarím" :)

    OdpovědětVymazat
  14. no taky ty se ti opravdu moc povedly .... a těch krásných láteček nahoře i dole ... cedulička .... moc moc krásné ;-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...