úterý 1. listopadu 2011

Deka "log cabin" a vankúše zo zbytkov

Oboje na základe Mariny (design by Bellet) z látok od Riley Blake-a.

20 komentářů:

  1. Moje milá Barborko, děkuji Ti od srdíčka za tolik krásných pochval, moc mě to pohladilo a potěšilo. Jsi anděl. Děkuji!!!!
    A jsem celá paf z Tvého šití, božínku, to je dokonalost. Přenádherné. Jako Ty sama. Smekám před tou krásou.
    pa pa objímám, Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, moj blog nesiaha ani po päty tomu Tvojmu a o šití už ani nehovorím. Resp. okrem šitia už neviem skoro nič, zatiaľčo to Tvoje háčkovanie, vyšívanie atď. je úplne dychberúce! Ale veľmi pekne Ti ďakujem za nádherné, milé slová... usmievam sa tu ako mesiačik :)

    OdpovědětVymazat
  3. Barborko, je to velmi, ale velmi krásná práce, s citem pro barevné ladění a přesné šití. Skvělé.

    OdpovědětVymazat
  4. Ladenka, ďakujem! Je to veľká pocta, také krásne slová od Teba.

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko jsem moc ráda že jsem našla tvůj blog..protože ty by jsi mi fakt se svým šitím chyběla... Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Dituška, tak to je vzájomné, mám radosť, že si tu tiež!

    OdpovědětVymazat
  7. Barborko, teď jsem na Tvůj blog narazila náhodou. Ani jsi se na Galerii snad nepochlubila (nebo mi to uteklo?). Ale jsem fakt ráda - máš to všechno moc pěkné :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  8. to je náádhera...až oči přecházejí.

    OdpovědětVymazat
  9. Krasna deka a polstare, presne v mych oblibenych barvach:) Jsem moc rada, ze jsem nasla tvuj blog,rada se sem budu vracet a uz se tesim, co nam predvedes priste! Preji krasny vikend, ahoj Monika.

    OdpovědětVymazat
  10. Barborko, jsou úžasný..máš všechno vždycky tak precizně ušitý...ještě mám co dohánět:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Podobné věci dělají domov domovem. Tleskám všema deseti (tedy dvaceti) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Jeeej, ďakujem všetkým za milé komentáre z celého srdca. Mám velikánsku radosť!

    OdpovědětVymazat
  13. KRÁSNÉ ŠITÍČKO, MOC HEZKÉ.
    UŽ SE TĚŠÍM NA DALŠÍ TVOŘENÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Už sa na tom pracuje, jeseň bude u mňa skoro samá deka, no snáď aj na niečo iné sa dostane. Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  15. Barborko, já to Tvoje šití miluju ;-) a tato sada je tak neuvěřitelně nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  16. Baru, to je moc krásy.Zbytky bych v tom nehledala. takto se má látka spotřebovat, já mám bednu proužků zbytků pod stolem

    OdpovědětVymazat
  17. Jéééé! Ty tady máš krásně! :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Barborko, jsem ráda, že jsem tě tady objevila :-) Aspoň mi bude často padat čelist :-) Tohle je prostě paráda!!! Jsi neskutečně šikovná! Jdu koukat dál!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...