pondělí 31. října 2011

Domčeková deka I.

Je stále v štádiu výroby. Bude pre človeka, ktorý je mojimi krídlami, mojou oporou, mojím kamarátom a predovšetkým mojou láskou... pre mojho manžela! Snáď sa do Vianoc všetko stihne, mám už dva týždne stroj v oprave a tak sa trochu obávam. Ale verím, že to dobre dopadne a ja budem mocť položiť pod stromček toto náročné a pracné dielko, aby ho po zvyšok zimy hrialo na tele a možno i na duši ;)

Stihla som už niečo aj obšiť, ale potom mi odišiel spodný člnok a tak sa práca v najlepšom stopla.

 








 
Do Vianoc ma čakajú okrem tejto ešte min. 3 ďalšie deky a aj s ostatnými sa prídem pochváliť... teda za predpokladu, že bude s čím...

6 komentářů:

  1. Barborko, deka bude nádherná a manžel bude mít ohromnou radost a zahřeje u srdíčka....

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem, Dáši, teším sa Tvojej návšteve u mňa ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Baru už teď uslintávám a coteprve až bude hotová - to se půjdu picnout :o)

    OdpovědětVymazat
  4. jejko, jé úžasná, ty látky, ta kombinace... žjova!

    OdpovědětVymazat
  5. Barborko, to že je to nádherná práce... to je jasné na první pohled! Moc krásná!!! Ale u tebe mne baví i výběr látek, nádherně je kombinuješ!!! Ať je stroj brzo O.K. a ty můžeš pokračovat :-) pa

    OdpovědětVymazat
  6. Barborka, objavila som tvoj blog a som očarená. Musela som prejsť všetky tvoje príspevky. Kabelky a deky sú neskutočné, určite ešte k tebe nakuknem. Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...